090228

hejsan :)
Var som sagt hos marika igår, vilket var ritkigt kul hahahahah! gick hem till pappa vid typ 11, sen satt jag uppe och tittade på tv haha. Just nu är jag hos mamma, gick hit för att byta öronhängen. Jag kan egentligen bara ha äkta guld i öronen, men jag tycker det är så fint med pärlor, så brukar ha det för det mesta, men nu är mina hål så svullna så var tvungen att byta till guld nån dag haha. Tycker det är såå jobbigt, fler som har det problemet?

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, och sen fixa mig sen ska jag hämta min lillasyster hos pappa, Nikita, så ska vi nog gå ut o leka :) Ska försöka ta lite foto på sötnosen!

Senare ikväll så blir det kelly&marika time. Vi sover nog hos min pappa, där vi förhoppningsvis är ensamma, tror dem skulle kolla på melodifestivalen i malmö arenan :)

aiia nu blir det duschen, vi hörs! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0