090226

heyhey!
Riktigt rolig dag iskolan, skrattattacker 24/7. Fast det brukar bli så med fab 5 haha! Och precis när vi slutat och skulle hämta jackorna o så, så klantar jag mig och trillar hahaha. faan vad dt såg kul ut :$, eller jag antar att det gjorde det, för det kändes jävligt kul. Men fick dock ritkigt ont i mitt knä :/ haha

Nu är jag hemma, och har precis ätit macka. Vet inet ritkgit vad som hände idag, har träning vid 7, men vet inte om jag kan träna för har ritkigt ont i mitt knä. Sen så blir det kanske hem till pappa med, så då blir det nog inte så mkt bloggande men ska försöka komma hem till mamma litta då&då och skriva :)

have a great day! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0