090224

hellu!
Hur har er dag varit hittilis då :)? Själv så har min varit kanonbra, började med skolan klockan 08.15 sen hade jag bara 3 lektioner, så det var ganska chill. Hade inte klarat skolan utan fab 5 <3

Iallafall, nu sitter jag här igen med huvudvärk, uff den vill bara inte gå bort! Vet inte alls vad jag ska ta mig till.. får väll bli att jag ligger o ser på tv/film tills 7, då jag ska träna.

Förresten, när jag kom hem från skolan så tittade jag på Bedtime storys, tyckte den var ritkigt bra haha, riktigt sorgligt på slutet med.. :$ Den går på bio nu, så rekomenderar er verkligen att se den :) I filmen är bla. Adam Sandler, Keri Russel och Courteney Cox 



pusshaj! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0