090220

heyy!
var som sagt och såg på australia igår, en ritkigt bra film! Gud, den hade verkligen allt. Snygga killar, söta barn, kärlek, drama, komedi ah love it! Om ni inte sett filmen än, så är den verkligen sevärd! kanonbra film :)


Hugh Jackman & Nicole Kidman - gud vad jag och marika dog för han!


Brandon Walters - Pojken som spelade Nullah, hade adopterat honom direkt!

VId halv 1 tror jag det var så tog jag&marika&maria bussen hem, marika hänkade med mig och vi satt vid datan typ hela natten haha. Vi gick inte och la oss förrens vid 4 halv 5, haha tack för igår tjejer<3

Vet inte vad som händer idag, får se senare, ska iallafall gå och fixa mig nu tror jag, tacke care! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0