090219

Hejsan :)
Igår vid 7 tiden så gick jag hem till marika, och hyrde vi en film, what ever it takes. Ingen ny film, men väldigt bra endå :) Typ vid halv 11 gick jag hem till pappsen, där jag satt och tittade på greys anatomy som linda spelat in åt mig. ahhh är så glad att det börjat igen! älskar verkligen greys, måste köpa alla boxarna sen alltså! haha

Idag så gick jag hem till mamma, så kommer att skriva lite mer nu haha. Ska faktiskt ta och fixa mig klart nu, marika orkar nog inte vänta länge till.. :$ Ska till stan så fort vi är klara, vill ha en röd peaktröja, men har bannemig inte hittat den haha

aiia, ska sminka mig nu, vi hörs sen! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0