090218

hejsan!
Förlåt att jag inte skrivit, som ni kanske förstått har jag varit hos min pappa, och har ju inte tillgång till någon data där.. Igår så hänkade jag marika till stallet, fy vad kallt det var haha! Och lilla marika skadade benet när hon red, och idag blir det nog doktorn för hennes del, stackare<3

Igår blev det heller ingen träning för min del, mådde inte så bra, var helt yr o sådära. Är fortfarande idag lite yr, men det börjar bli bättre. Får se vad som hittas på idag, vill egentligen handla massa kläder men orkar nog inte åka ut till stan. Blir så deprimerad av all snö, kan den inte bara tina bort?

Aiia, vi hörs lite senare, take care /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0