090214

hejsan!
vaknade upp på golvet med lisa brevid mig idag haha. Resten av fab 5 sov i sängen hahah! Igår så var vi som sagt och såg friday the 13th, typ en nyare verision av den gammla, skräckfilmer har aldrig varit min grej, typ dem har aldrig någon bra handling haha. Tycker bara dte  så kul för man blir så rädd när dem typ "ploppar upp". Jag och marika satt uppe med våra ben, och sen satt jag och höll i hennes arm under hela filmen hahahaha. När filmen var slut  så gick vi till trianglen där vi stod och vänta på bussen, i en evighet kändes det nästan som.. haha Sen var vi nog hemma vid 1.  Riktigt mysig kväll :)

Idag är det ju alla hjärtans dag, så hoppas ni alla får en bra dag :) Ska gå och fixa mig nu, så får vi se vad som händer senare, ha dt bra! /kells♥

och här är några bilder från när vi satt hemma hos mig :)

hela fab 5 <3

marika&kells<3

alice&lisa<3

marika&maria<3

maria&kelly<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Underbart myisgt :D <3333

2009-02-15 @ 11:56:35
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0