090212

hejsan!
Igår så kom marika hem till mig, och vi bakade äppelpaj :D så duktiga vi är alltså, den blev bara lite bränd där uppe, king :$ ahhahaha<3

Idag så var det först skola, kaos hela dagen. som vi kämpa med att få biljetter till musikalen.. Dem estetiska i vår skola gjorde en musikal, "blodsbröder" och vi har velat se den hela veckan. Det har kommit klasser fråna ndra skolor och sätt den o allt, och alla i skolan har också fått se den, utom vår klass. Så jävla lågt.. Vi gick och tiggde till sos biljetter av lärare från dem andra skolorna ahhaha, Alice och jag lyckades få av en från linneskolan, tur alice har kontakter där (a) ahha. Sen tillslut så fick alla komma in, och vet ni.. den var sjuklgit bra. Alltså det e sjukt så duktiga dem är.

Vid 6 stack jag till jenny, sen åkte vi tillt röningen vid 7. hehe min 2 träning nu, kaos :$ Men vi e duktiga..(y) hahaha

Nu ska jag skriva mina 2 svencka uppsatser som ska lämmnas in i morgon, oh kill me! alltå seriöst, orkar inte och fattar inte hur tusan jag ska skriva,kmr bli g på detta, om ens det ahh..

Aiia, ha det super /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0