090209

hejsan!
Vet ni, jag är så himmla klumpig! idag när jag och marika skulle cykla hem från skolan, så stod hon bakom mig med sin cykel. Så skulle jag hoppa upp på min, och det är en sån stor killcykel, ganska jobbig faktiskt :$, men iallafall så sitter jag på den så bara välter jag åt sidan :|, rätt ner på cykelhållarna eller vad det heter. Jag kände ritkigt att jag var på väg att trilla så sköt ifrån mig ett ljud sen vipps ner på marken, gjorde så jävla ont i benet haha. men både jag och marika dog av skratt. Och tydligen var det fler som gjorde det ahhaha. Aiia, man måste bjuda lite på sig själv :$ hahaha

Nu sitter jag ochlyssnar på musik, försöker skriva lite på arbetet också. Imorgon är det redovisning, fy hoppas vi inte hinner, är så jekla nervös! Är det något jag hatar så är det att redovisa. Ska hem till maria lite senare, så ska jag &marika o maria försöka få ihop det sista, och öva in det lite.

skriver kanske ikväll när jag kommit hem, ha en bra dag :) /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0