Great Expectations

Kom hem från träningen för typ en halvtimme sen, nu börjar det bli riktigt härligt väder att träna i! När jag kom hem blev det duschen direkt, missade halva Desperate Housewives så väntar till nästa, det kommer ju faktiskt 2 stycken idag! Fast i morgon kommer, enligt mig, en mycket bättre serie.. Greys Anatomy of course! helt underbar serie haha!

Föressten, jag och marika skulle ju göra en blogg, vi har äntligen tatt lite tid till oss och har börjat fixa en del nu, kommer säga till senare när den är helt klar, men här är den iallafall: www.larssonschyllert.blogg.se

Nu ska jag slänga mig i sängen, och dricka vatten och snart kommer nästa avsnitt av dhw, hörs senare! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0