090421

Hejss!
Idag var det skola 08.15 och jag var så otroligt trött, är faktiskt riktigt trött fortfarande. Slutade 13.10 så det var ganska chill idag. Just nu sitter jag och kollar på ugly betty, vet inte om jag ska sova en stund innan träningen :$ Det är ju inte träninf förrens vid 7, så jag hinner ju bli pigg tills dess om jag somnar nu hehe. aiia, vi får se hur det blir haha

Nu dem närmaste veckorna innan sommarlovet kommer jag har fullt upp. Denna veckan, och nästa är sådär chill, lite läxor och böcker som ska läsas ut, men inga prov. Sen resten av veckorna som återstår blir det fullt med prov, allt från nationella matteprov, engelskprov, ULS och BKF prov, och ja en jävla massa haha. Sen blir det mycket som händer på fritiden med, det blir solning med marika varje måndag, tisdag, torsdag och fredag, med start nu denna fredagen. Sen blir det en massa födelsedagar, och man ska hinna va med kompisar och allt. Låter antagligen inte alls mycket, men det blir en hel del nu faktiskt.

Ska bli skönt sen i sommar, först kroatien i 2 veckor, sen blir det jobb, och min födelsedag och bara chill på stranden, så jäkla härligt!

Skriver kanske senare ikväll, blev ett ganska långt inlägg idag haha, ha det bra! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0