090416

heyy!
Är sååå otroligt förkyld, känner mig helt förstörd alltså. Fast har kämpat igenom skoldagen, och med hjälp av tjajorna är det inte några problem :)

När jag kom hem la jag mig och tittade på ugly betty & city akuten, i hopp om att somna fast det funka inte. Typ en timme senare när jag nästan hade somnat ringer det på dörren, sååå fun ju. Fick släpa mig dit haha.

Ikväll blir det träning, vilket egentligen nog inte är så bra? men orkar faktiskt inte missa mer nu xd Sen blir det nog hem till pappi med.

Ska nog slänga mig i sängen igen, skriver kanske innan jag sticker. pusshay /kells♥


glöm inte att kika in på www.larssonschyllert.blogg.se :)

Kommentarer
Postat av: Marika&kelly

skiit bra :D ideer är alltid bra haha xD

2009-04-16 @ 18:34:01
URL: http://larssonschyllert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0