090414 - a walk to remember

Hejs!
Ganska soligt idag med, fast en del kalla vindar är det dock. Idag på engelskan, när jag och marika satt och planerade vårt solschema haha, så insåg jag att det inte alls är långt kvar till sommarlovet! Det ska bli så jävla härligt alltså, sola bada, grilla, festa, kroatien, jobba=cash, bli 17!  Ahh, längtar så mycket.. Fast å andra sidan är det ritkigt kul i skolan, bortsett från alla läxor. Tror det kommer bli ganska mycket nu i slutet haha.

Provet, som jag inte pluggade till haha, gick bra faktiskt. Inte alls så svårt, hela klassen satt de sista 5 minuterna av rasten och pluggade hahahah. Snacka om i sista sekunden alltså. Sen fick vi sluta. weii, så härligt att sluta vid 12! När jag kom hem blev det film, A walk to remember, har sett den en gång innan för jätte längesen, men märkte inte att det var den först haha. Huvudpersonerna spelas av, Shane West och Mandy Moore. Har alltid gillat Shane West, sen man såg han i City Akuten haha, riktigt snygg är han! Och Mandy känner ni säkert igen från Chasing Liberty. Iallafall, filmen är en ritkigt kärlekshistoria, och dem passar ritkigt bra ihop. Satt och bölade igenom hela filmen nästan haha. Tycker verkligen ni borde se den, ni kommer inte att ångra er :$

Har absolut ingen aning om vad jag ska göra nu, kanske borde skriva klart min saga.. jupp jag har ju såklart fortfarande inte lämmnat in den, typ sådär 2 veckor försenad. Måste skärpa mig nu! aiia, vid 7 blir det iallafall träning, får se om det är okej med min fot.

Skriver nog lite senare, pusshay /kells♥


Linus&Molly för nån dag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0