090413

heyy people!
idag blir det som sagt fotbollsmatch, mff - örgrytet (tror jag dem hette). Ska väll bli kul, o se den nya stadiun också. Fast jag har egentligen ett prov att plugga till.. började lite smått igår, så får väll sitta uppe hela natten idag. Kommer inte hem förrens vid 8-9 tiden så vi får se.

Igår satt jag uppe till halv 4, var så jedrans pigg haha! och vaknade halv 9, mirakel alltså haha. Måste bara passa på att säga en än gång att det är såååå fint väder! Känns verkligen som att sommaren är på väg nu, kan knappt bärga mig haha :d

nej nu får jag gå och fixa mig, ha en bra dag! /kells♥

Kommentarer
Postat av: gabriella

bra blogg! :-)

2009-04-14 @ 14:58:40
URL: http://ggaabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0