090412

godmorgon sunshine!
Det har varit sååå himla fint väder hela veckan, har inte haft lust att sötta på datan, tyvärr. Men så fort skolan börjar, kanske det blir lite mer bloggning, ska försöka skärpa mig!

I torsdes så var moster&johanna och mormor här och åt, sen kom marika och vi sjöng singstar, hsm såklart :$ haha. Sen nannade hon hos mig till fredan. På fredan var det kalas hos johanna, där vi åt påskmiddag och hela köret. Och efterätten, marängswish (stavning?) var riiiktigt pulig haha :d Min storebror kom också hem, och är här fortfarande :) I lördes, så blev det hem till thomas föräldrar, ännu en påskmiddag haha. Men det var kul att träffa kusinerna. På kvällen låg jag och mina två bröder hemma i våra soffor och tittade på tecknade filmer, som bortspolad osv. Fast vem somnar om nt kellabella? haha. Vaknade vid 2 då jag fick gå upp o ta bort smink och borsta tänderna haha, sen somnade jag om direkt.

Idag vet jag inte ritkigt vad som händer. Måste iallafall gå ut, solen skiner som bara den! Fast å andra sidan har jag mycket plugg att göra. Har bla. prov nu på tisdagen, direkt när skolan börjar.

Nu ska jag äta lite frukost, ha en bra dag! /kells♥


Tindra&Molly målar ägg

Linus,Elias &Hampus målar ägg

Linus och Elias. Hampus ville absolut inte vara med på bild haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0