090409

hejss!
Ritkigt sommarväder ute alltså, så otroligt skönt. Gick ut med linus och molly en timme i morse, sen handlade vi frukost och gick hem och åt hehe. Sen vid 12, stack jag till mobilia med pappa&linda hade inte så mycket tid men det blev iallafall en vit adidas kofta. Tycler dem är så fina haha(a) Ska ut nån annan dag med pappsen och handla nya grässkor. På tal om grässkor, så har jag fortfarande ont i min fot, och kommer antagligen inte träna idag heller. Mamma skulle beställa tid till mig till vårdcentralen på tisdag, men jag tror jag prövar och träna på tisdag endå, och se hur det känns liksom.

Om en timme typ, så ska jag med min mamma, moster och kanske kusin till city gross och handla litta mat. Älskar att följa med och handla mat, då jag kan bestämma sånt som jag tycker om haha. Sen när jag kommit hem därifrån så blir det lååångpromenad med marika i solen. häärligt!

ha det bra! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0