090408

hejsan!
Har absolut inte haft någon ork att sätta på datan, brukar ju bli så under lov och speciellt när det börjar bli varmt då man kan vara ute. Men tänkte skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig eller nått haha.

Jag gick hem till min mamma redan i gårkväll, så idag blev det lite städning, då det kommer en mäklare hit i morgon, och sen blev det matlagning med marika. Pommes och en massa olika sallader haha, sen blev det såklart cookies till efterrätt. Vid 6 hänkade vi maria till mcdonalds så hon fick lite mat, sen bar det av till alice. Egentligen skulle vi grilla, men det var ganska kallt idag så det blev en godiskkväll framför tv'n :) Och nu har jag varit hemma ett tag, och min moster är här och tönnar sig med min mamma, konstigare systrar går inte att hitta, jag lovar! haha

Iallafall så ska jag nog ta och fixa mig sen hoppa i sängen, är så otroligt trött! Sen får jag gå upp tidigt i morgon också, mäklaren kommer redan vid 10, så måste ut med mina två småsyskon så dem inte stör haha.

aiia, skriver kanske i morgon om jag har ork till att sätta på min lilla spökdata. godnatt&sov gott /kells♥


busungen, för nån vecka sen haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah dem två är ju helt galna :| haha !

Aw söt Molly :D

2009-04-10 @ 11:28:50
URL: http://johannaaschyllert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0