090407

hejss!
ah, hade ritkigt mysigt igår. Satt på marias gård med lite folk och grilla och hade riktigt kul. Vi satt där i princip hela dagen/kvällen haha. thx för igår guys<3


tog tyvärr inte så många bilder, men här är marika&maria :)

Idag så blev det stallet med marika vid 9. Kom typ hem vid halv 3, och mestadels av tiden gick ut på att åka dem dryga bussarna haha. Ikväll blir det nog bara lite chill med marika, då jag fortfarande inte kan träna tack vare min fot. har extremt ont i den :/

Ska hem till pappa sen igen, gick bara in till mamma en liten stund haha. Men tror jag kommer hem i morgon. aiia ha det bra! /kells♥

Kommentarer
Postat av: Maria

asså som jag ser ut :O

2009-04-08 @ 16:40:52
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0