090405

godmorgon!
Har varit hos min pappa sen i fredes, så därför har jag inte kunnat skriva. Men tänkte berätta lite snabbt vad som hänt igår. Det var såå fint väder, kändes verkligen som sommar! Jag, marika och min lillasyster nikita gick till mobilia, riktigt mysigt :) Marika handlade jacka, efter att gått in och ut i den jedrans affären tusentalsgånger haha! Vi handlade solglasögon och, vad är en dag på mobilia utan att köpa leksaker till nikita haha? För hennes del blev det två stycken bratz haha :d  Efter någon timme på mobilia gick vi hem, och vi var såå trötta i benen, snacka om motion för resten av året! Jag gick och lämmnade nikita hos pappa, sen gick jag hem till marika och vi gick bara ute och snackade. Sen blev det mat, pommes nanana! haha. Sen baka vi kalddkaka, och dansade till abrbie låtar hemma hos mig hahaha. Sen blev det hem till amrika och se på filmen Vid din sida, sen somna vi vid 12, eller 1. Sen fick vi gå upp vid 8, för marikapika ska ha ridning hehe, good luck babe.

Får se vad som händer idag, ska nog hoppa in i duschen snart, sen får jag väll gå hem till pappa haha. Vet inte hur länge jag kommer stanna där, men kanske kommer hem till min mamma och skriver något inlägg om jag har tid. Ni får ha ett bra påsklov iallafall, och glöm inte att njuta av solen nu när den äntligen kommit fram! /kells♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fyller ju år på tisdag och ska ha litet kalas typ för familjen på fredag. Är du hemma då:)?



Vi kanske kan va någon dag på lovet? ;D

2009-04-05 @ 21:37:46
URL: http://johannaaschyllert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0