090403

hejs!
Vaknade runt 07.30 idag, och kände mig heeelt utvilad. Varför kan inte sånt hända när det är skola? haha. Solen skiner iallafall, och det ser verkligen ut att va riktigt varmt ute :)

Igår så gick jag och min kusin och hyrde filmen Drillbit Taylor, tyckte den var otroligt rolig haha. Det handlar om 3 killar som precis börjat highschool, och nån kille mobbar dem. Så dem hyr in en livvakt, (spelad av Owen Wilson) som ska skydda dem. Men en del saker händer, speciellt då livvakten egentligen är en hemlös kille. Resten tycker jag att ni ska se :)

Nu får jag nog hoppa in i duschen, och fixa mig. Ha en bra dag! /kells♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den var riktigt rolig, han fatso-kid va översöt!XD

Tack för en fin kväll kusinen <3

2009-04-03 @ 22:12:08
URL: http://johannaaschyllert.blogg.se/
Postat av: Elena

Sv. ja, jag tycker det är superkul att resa :D

2009-04-04 @ 20:20:05
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0