090402

Hejsan!
Idag så är det sista dagen innan lovet, är lediga i morgon. najsprajs! hehe. Och solen skineeeer, så jäkla härligt. Hämtade min syster vid 2, sen gick vi och handla glass. Årets första glass mums :$ Sen tittade vi på space chimps, helt okej film haha.. Rätt gullig emellanåt faktiskt.

Idag blir det nog ingen träning för mig, har missat så himmla mycket nu alltså. Men min fot är riktigt svullen nu igen, så nu har min mamma övertalat mig att boka tid hos vårdcentralen. usch hatar allt som har med läkare att göra. Antagligen är det bara en stukning, skulle jag kunna tro. Men det gör så jekla ont.

Idag ska jag absolut inte göra något, vilket roligt sätt att inviga lovet på...

aiia, hoppas ni får en bättre dag än mig. pusshay! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0