090401

Idag är det då 1 april, har ni blivit lurade haha? jag och några kompisar lurade hela klassen, fufan vad vi är bra.. När vi hade sista lektionen så hade vi förfalskat ett brev från vår idrottslärare där det på ett ungefär stod:

Samtliga elever som var på äventyrsbadet på aqvakul efter idrottslektionen
den 26 mars kommer att få betala 100:- pga. insmitning.

Jag kommer att tala med er en och en på idrottslektionen den 2 april.
Så bered er på att ta konsekvenserna av era handlingar
MVH  ***** ******


Och alice, som är vår klassrepresentant läste upp det, och fy vilket liv det blev hahahah alla trodde på det. Så jävla kul haha. Efter skolan stack jag hem och åt, sen stack jag till entre med marika, men handlade inget. Har bara 300 kronor, och det ska gå till solkort heheh. Måste bli lite brun nu, är så jekla vit haha. Nu är det bara i morgon med, sen har vi LOV! så jävla skönt ska det bli!

Nej nu ska jag nog ta och städa mitt rum, och kanske plugga matte? vi har ju prov i morgon..  Sen blir det greys anatomy 21.00 på kanal 5. LOVE IT!  byebye /kells♥


Timothy & Nikita, igår hos farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0