-, fame

klippningen gick väll helt okej. ska ta hand om mitt hår helt mkt, och "spara" så dt blir långt och fint :) haha.
Efter frisören stack jag till stan, där jag mötte maria. vi luffade runt i varendaste affär och letade efter en jacka åt henne. men icke sa nicke, vi hittade tyvärr ingen :/. Sen några timmar senare stack vi hem och åt. sen möttes vi och stack ut, och efter lång väntan kom waran&daniel. Fufan vad vi gick endå :$, hahaha endå kul :) Det märks verkligen att det är vinter nu. speciellt med all ånga som kmr ut ur munnen! HAHAH (A)

Nu ska jag nog hoppa ner i sängen och kolla på fame, serien. säsong 1 8-|! superduper bra, verkligen något att rekomendera till dem som gillar dans&musik filmer :)  speciellt om ni har sett filmen fame också. Fast tyvärr så har bara säsong 1 kommit ut än så länge. Men men, godnatt i allafall<3

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0