thinking back but looking forward .*

IDAG FYLLER MIN LILLASYSTER MOLLY TVÅ ÅR!
GRATTIS ÄLSKLING!<3


en helt nyvaken liten molly, som öppnar presenter :)


idag så stack jag till stan med marika. Typ nästan direkt efter praktiken 8-)
I slutet, precis innan jag gick hem från dagiset, så klättrade jag upp på två bord
som stod staplade och knöt fast saker i taket. såg riktigt läskigt ut först,
men det var en lätt match för supermaaan!

iallafall, stack till stan med marika, där vi letade efter skor, klänningar och allt möjligt skit haha!
tack för idag pärlan, älskar dig!<3
tyvärr så köpte jag ingenting, blir stan i morgon igen.
måste hitta nya skor, eftersom dem jag har nu är sånna dåliga.

Ikväll är det också greys anatomy!  21.00 :D, alltså om 10 minuter (a)

förresten, min fot, eller typ ankel? (precis innan benet blir foten :$?) är iallafall helt svullen.
vetitusan vad jag gjort, men hade lite ont igår, trodde bara det var ett blåmärken,
får ju blåmärken så himmla lätt. men icke sa nicke, har sjukligt ont nu,
när man går och allt. :/ men det går väll över haha

ska gå och se på greys nu, ha det super! /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0