the day after tomorrow

igår (söndes) så stack jag och maria till kombihallen.
där satt&stod vi och kolla på fotboll. fast det blev en hel dell kollning på killarna med :$ hahahah
Efter nån timme kom marika med :D sen när det typ var slut stack vi hem tilll maria.
där satt vi och åt popcorn, fast när dem var slut gick vi och handla godis, hahha!
gud kommer aldrig glömma när vi var i affären, fu fan vad kul :D!
lite senare stack jag och marika hem.

När jag kom hem till papi, blev det one tree hill haha!  så sjukt bra!
Sen kolla jag på en film som vi hade spelat in, Fat Albert.
Tyckte den var riktigt bra alltså, haha nördig som jag är.


Idag, så har jag först varit på dagiset, alla 4 åringarna skulle på teater, så fick följa med där.
helt okej väll, barnen tyckte iallafall om den :) haha
Sen stack jag till skolan, till vår onödiga bildlektion haha!
Tur att marika är där, så vi kan liva upp det litta :D haha<3

Vid 7 ska jag möta alice så ska vi gå och träna, vilket verkligen behövs haha.
gud ska bli såååå smal nu :| haha!

men men, ska sätta på lite musik och städa nu.
goodbye /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0