take it to the streets

ah, såg precis klart på step up 2, jag vet är lite sen.
men har typ inte haft tid att se den 8-| :$
Men tyckte den var ritkigt bra hahaha :$
allt med dans är bra (A)
 
och han Moose var så jävla söt hahaha! så lite nördig liksom :D
man blir så jävla avunsjuk när dem kan dansa så,
uff hade dödat för att vara dem haha.


men men, nu har jag faktiskt ganska tråkigt. finns typ inget bra på tv,
och orkar egentligen nt vara vid datan.
och sova ? nej det orkar jag faktiskt inte, är helt pigg haha.



imorgon blir det nog olympic cup med maria :)
första matchen är vid 9, men vi får se när vi sticker dit.


imorgon kmr jag också vara hos min pappa igen,
så kmr nt skriva förrens på typ måndag xD!


men nu kommer jag nog inte skriva mer idag haha!
bye /
kells ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0