.* step by step !

hej hej!

idag var jag som vanligt på praktiken, fick sluta en halvtimme tidigare wiho :D
Tycker det är sjukt snäll personal där, och barnen är ritkigt söta och snälla.
Men nu när det bara är 1½ vecka kvar, så vill jag bara att tiden ska rinna iväg liksom!
Konstigt nog, så vill jag faktiskt tillbaka till skolan. Har så jävla kul där haha.


men men, efter att jag kom hem, så följde jag med mamma&linus till toys r us.
Vi skulle handla presenter till molly, som fyller 2 år i morgon!<3
Jag handlade två tvillingdockor med en tvillingvagn, riktigt söta (A)

Så i morgon blir det upp ännu tidigare än vanligt,  så hon får presenterna på sängen! haha

Nu ska jag nog typ bara slappa, orkar inte göra något är så sjukligt trött.
och mitt huvud ska vi inte prata om, har haft sån jävla huvudvärk i flera dagar :/
Ikväll blir det iallafall ugly betty och desperate housewives, 20.00&21.00 :D

skriver kanske senare ikväll /kells ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0