people get ready !

my gush, såg ni greys anatomy igår?
var det liksom inte sådär sjukligt bra :$
just love it! ♥

hur är det med er idag? själv så mår jag faktiskt inte så bra.
eller, är glad och så ju men mitt huvud sprängs snart :|,
 och min mage gör ont, och mitt ben gör ont :/ haha
gud vad jag klagar mycket :$ men men.

ska snart sticka till stan med marika, och maria skulle nog också med :)
så får hoppas jag hittar skor och klänning och hela faderullan (a)

i morgon kommer min bror, johan hem :D<3
skriver kanske ikväll, pusss /kells


       jag och johan, för läängesen. på den tiden var han model!
                    medans jag var sjukligt kobent haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0