one tree hill



One tree hill, LOVE!
Jag älskar ju som sagt film, och tv-serier, och one tree hill är nog en av dem bästa serierna som finns!
Trots att dem tagit studenten, blivit vuxna och allt så finns det fortfarande en bra handling. Man får liksom bara inte nog!



Satt och såg ett avsnitt, som gick 18.05 nu på 5, för jag har tyvärr bara den 1 och 2 boxen. Men får väll ta och köpa dem andra 3 också haha! Det var riktigt sjukt som det slutade idag, Brooke Davis (Sophia Bush) skulle precis gå hem från sin klädesaffär när någon slår ner henne. Undrar vem fan det var haha! Längtar bara till nästa söndag nu :$

Nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, får väll tråka lite här vid datan antar jag.
pusss! /k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0