.* kellabella !

var som sagt i stan, men handlade ingenting haha.
men vi hittade dock en rolig typ som vi snacka med haha!
sen när trianglen stängde så stack vi hem till maria.
hade sjukt kul idag, thx girls<3

imorgon så sticker jag nog till stan med brushan :)
sen så på kvällen kmr tjajorna och nannar över.
riktigt kul ska vi ha :D hahahaha!

och min storebror kmr också hem imorgon! sjukt längesen jag träffa han :/
fast han åker på söndag igen, till landskrona. han kommer väll mest för att
det blir kalas för molly på lördag, :)

jag har egentligen ingen lkust alls att skriva något :$
ska gå och äta en macka tror jag, (middag ni vet.)
sen ska jag göra flera tusen situps :$ HAHAHAH!

Ha det superrr! /kellabella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0