Bones break, organs burst and flesh tears

så jävla bra greys anatomy var!
satt och lipade helt by myself, speciellt i slutet haha. NERD :D!
oh gush, vad jag önskar att jag bodde i usa.
att jag var precis som dem, en skådespelare.

är så jävla deprimerad nu. är faktiskt det varje jävla kväll.
orkar inte med livet längre, är så jävla less på allting.
vill bara försvinna, inte finnas kvar liksom. inte ens minnet av mig.
tror inte ens någon hade märkt någon större skillnad, seriöst.

kan inte uttrycka mig här hur jag känner, eller varför jag känner det.
kan inte säga en del saker här, eller i princip nästan ingenting.
man vet ju aldrig vem som läser det här.
men orkar bara inte längre.. /

when life breaks down, when we break down
theres no sience, no hard and fast rules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0