*/ Adorable

Futusan vilket kyligt väder det är. Längtar så till sommaren,
då det blir två veckor i kroatien och massor av skoj med kompisarna!
Fast å andra sidan längtar jag till jul först, alltid kul att få presenter! haha

Idag började vecka 3 på prakitken, barnen är så sjukt gulliga!
Men klockan 12 stack jag till skolan, för vi har bildlektionen,
och den måste man gå till varje måndag. lönt? haha

Senare ikväll kommer jag antagligen gå ut med maria&marika :)
Tills dess har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra faktiskt :/
Får väll ta och städa eller något haha!

Och glöm inte, ikväll är det cityakuten 21.00 !

bye /kells

 
 På bilderna är det mina systrar, Molly&Nikita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0