-, you aint seen nothing yet

Hey!
Förlåt mig, har inte alls varit aktiv här.
Det är så mycket med allting just nu, och jag mår egentligen inte så bra,
 men ska försöka att skriva några rader var dag :)

Idag så åkte jag, Linda, mina 2syskon och min farmor och köpte den nya valpen!
Han är så gullig så. Fast än så länge vet vi inte riktigt vad han ska heta, vi har två förslag.
Vet ni några bra hundnamn? hade varit till stor hjälp :). Han är en liten golden retriver på 9 veckor. jätte söt är han! haha
här är en bild, tyvärr är den väldigt suddig, pga. att den är tagen med mobilen.
Kommer att ta nya på han och lägga in så småningom :)




Igår så fyllde Marika 16 år, grattis hjärtat<3




Nej, nu hade jag tänkt gå igen. kanske ska se på en film, mina stora hobby haha!
xoxo /kells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0