-' white christmas

Nu har snön kommit till malmö med.
Visst kan det vara mysigt med snön, om man sitter där inne och kollar ut!
Tycker det borde vara snö under julen, men sen kan det väll bara bli varmt och soligt ?
längtar så sjukt mkt till sommaren faktiskt haha. Fast det är ju iförsig ganska mysigt med julafton med!

Idag är jag hos mamma igen, ska passa 2 av mina syskon, Molly&Linus.
För mamma ska ha 40-års fest så då får jag ju hjälpa till, plus så får jag en peng (A) haha

Linus kommer dock inte förrens vid halv 3, för han är på cup, olympic cup :D!
Även min andra lillebror, Timothy är där.
Men, tror bara att Linus kommer att kolla, för han har nog fått en spricka i foten,
stackarn, han ville så gärna vara med och spela :/  Men Lycka till Bk olympic!

Vid 10 gick Molly och jag och köpte bullar, och en kaka. tänkte att hon kunde leka lite i snön,
eftersom att det är första gången för henne. Men icke, hon ville bara gunga haha!

Nu vaknade molly, skriver lie senare idag igen. Ha det super! /kells ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0