*. you cant shine like me

hejsan!
Har som sagt varit hos pappa sen i torsdes, så har inte kunnat skriva.
Men, i fredes var det sista dagen på dagiset, ah kommer sakna barnen helt mycket.
Och dem hade köpte choklad och allt till mig :) själv bjöd jag på pepparkakor haha!

I lördes så stack jag linda och min lillasyster nikita till stan och handlade skor
och titta på allt möjligt. Måste verkligen ut och handla kläder, och julklappar !
Får försöka hitta tid till det nu i veckan kanske.
Hursomhelst, senare på lördagskvällen så gick jag, maria och marika och
såg twilight på bio. Så bra den var! Har velat se den jätte länge nu, och den
var ännu bättre än vad jag förväntat mig. och gud så snygg han var! i början
tyckte jag att han var riktigt ful, men sen när han började le och bli helt gullig
så blev man ju bara helt förälskad i han ahha!

I söndes så stack jag till ekohallen och handla lite småsaker, som jag ska ha
till sån fotobok som jag och marika håller på att göra :) Får väll ta och visa det
för henne först haha xd! Sen på kvällen så blev det one tree hill 18.05,
så jävla bra! och sen gossip girl haha!

Idag var det första skoldan efter 6 veckor. Kul att få träffa kompisarna iallafall :)
Har saknat alla våra roliga stunder haha. Fast pluggandet är defenitivt inget jag har saknat..
Tur att det snart är jullov, bara 2 veckor kvar :D

ikväll blir det cityakuten, 21.00 och sen prison break efter det. Kanal 3 :)
City akuten verkade skit bra på reklamen, så missa inte det :D haha

Nu orkar jag inte skriva mer, blev ett väldigt långt inlägg ahha!
men ni får ha det super, skriver kanske emr ikväll pusshay /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0