thats awesome dude!

Hejsan !
idag har det varit en vanlig skoldag, riktigt rolig!
Fick MVG på svenskan, på sån uppsats :)
Sen så hänkade Maria med hem, och vi lagade plättor.
skit goda blev dem, vi börjar bli helt bra nu ju haha!

Sen så lärde hon mig lite om bloggen, goood!
och den sköna damen ska hjälpa mig med design också :$<3
Tänkte fixa lite nu, men orkar verkligen inte nu haha.

Ska nog typ se på nån film eller något. kanske städa först?
det ser ut som en svinstia i mitt rum, och endå städar jag typ varje dag :/!
Sen så vill kisen nog att jag ska städa hennes låda också haha!



Imorgon så är det bara en vecka tills jullovet!
måste hitta någon fin klänning, har ni något bra tips till jul-och nyårsklänningar?
är i stort behov av det haha..

Nej men nu får ni ha det så bra, skriver kanske mer senare pusshay /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0