Pick your left foot up, when your right foots down

hey, höll på och fixa designen, och fick lite hjälp av maria, tack söt<3
Men, jag orkade nt göra någon fin header så det blev bara mitt namn haha!
men det kommer, ska göra en snygg design om någon dag, måste bara ta tid till mig.
Så länge får det väll se ut såhära haha.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se på någon film.
kommer nog somna om nån timme, så lär nog inte skriva mer idag så sov gott //kells♥


 For there may be times, when you wish you wasn't born
And you wake one morning just to find your courage gone
but you know that feeling only last a little while
you just stick with us and you'll be just fine

Kommentarer
Postat av: Maria

heeh aw.. :) du vet jag kan lite :D sov gott! <33

2008-12-13 @ 22:07:33
URL: http://uglypsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0