kellabella♥

bara två lektioner idag, sen blev det burger king med
några från klassen, sen stack vi till stadsteatern..
Vi skulle nämligen se på teater med klassen,
Zlatans leende, behrang och luffaren var ju helt klart bäst haha!

Nu är jag hemma, och mår riktigt illa faktiskt :/
Fast tror inte det är något, ätit dåligt bara haha.
Lite senare ska jag träffa maria och marika, sen 21.00 är det greys anatomy :$
och sen efter det måste jag göra klart mitt arbete till pedagogiskt ledarskap :/
Men det är väll bara bita i hop och skriva litta ! haha

Nu ska jag städa upp röran i mitt rum! så vi hörs senare i guess, ha dt bra /kells♥


all i want to do, is to look into your eyes and se you looking back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0