jul jul & jul

i år har jag firat jul 3 gånger!
kul, men blev lite föör mkt haha.
Kul att träffa hela släkten och alla kusinerna iallafall :)

Igår firade jag min "sista jul" hos thomas föräldrar.
där var även mina kusiner och så..
Fick en ipod och pengar till guldfynd :D
Sitter och har ipoden på laddning nu, sen ska jag
lägga in massa musik och allt :D

Den 24 firade jag ju jul hos min mamma, och fick
kläder pengar, spel :$ och massa annat <3
Blev verkligen glad för allt jag fått i år, och
de presenter jag gett bort blev också väldigt
uppskattande :)
Lägger nog in bilder från julen lite senare i dag :)

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, vill åka
till stan men vet inte om jag orkar det, mår lite
dåligt faktiskt :/ Ska nog åka dit i morgon istället..

Idag blir det väll bara one tree hill, har sett klart hela den 3
boxen nu, så får väll börja på den 4 idag haha :D

Men ni får ha det super!<3 /kells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0