*. In the mix

Är så himla trött idag, låg och tittade på filmen " In the mix",
med bla. Usher och Emmanuelle Chriqui :), riktigt bra var den!
Tycker verkligen ni borde se den, typ det handlar lite om
förbjuden kärlek 8-| haha. bra var den iallafall :)



Men iallafall, låg där och tittade på den och höll nästan på
att somna, haha. Vill egentligen bara lägga mig under
täcket och somna, men då kommer jag inte kunna somna
i natt, vilket leder till att jag inte kommer orka gå upp i morgon haah!

Sen nu, har min data blivit helt konstig. känns nästan som om det
är "någon" inne i den. Typ om jag skriver något, på msn eller tillochmed
här på bloggen, så ibland skriver den av sig själv. sjukligt läskigt!
men men, får ju hoppas på att det inte är någon som hackat in sig.
men dem kan väll endå inte skriva, även om det skulle vara så att
någon hackat in sig?, eller :$?
äschh, jag får hålla tummarna haha!

Nu vet jag tusan vad jag ska göra, måste egentligen ner och köpa
kattmat till Gucci, men orkar inte alls, ska se om mina kära mamma
vill :$.
men ska iallafall gå ifrån datorn, men ni får ha det bra, skriver kanske
mer ikväll, pusshay /kells♥

Kommentarer
Postat av: ROXY

ja, verkligen :D

de är en film man måste se på bio också, annars har man förlorat nått i sitt liv :p

2008-12-16 @ 19:36:36
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0