i will always love you

Idag så stack jag som sagt till stan med marika, handlade vars en julklapp till molly och linus.
Har fortfarande många kvar att köpa till, och linus ska väll få något till tror jag. vi får se :)


den blåa tröjan är till linus, och den andra är till molly. mycket finare irl !

Sitter och kollar på klänningar nu, måste verkligenha en till jul och till nyår.
Jag som ska fira jul 3 gånger i år vill ha lite olika kläder, och man vill ju vara finklädd också.
Och jag äger inte speciellt många finklänningar haha. Tycker egentligen inte att det är
så fint när jag har klänning, men på alla andra ser det så fint ut ju!
Blir väll att jag köper en, sen får jag ångest över att den inte sitter snyggt på mig haha.

ikväll ska jag bara titta på film och vila, är riktigt trött faktikst.
känner redan att mina ögon börjar bli helt tunga hahahah!
eller så är det bara för att jag är så uttråkad haha.

Men hoppas ni har haft en lika rolig dag som mig, skriver kanske lite senare /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0