* . I want my own thing, so bad im gonna scream !

Idag var jag först på dagiset, sista veckan nu.Både skönt och lite tråkigt faktiskt haha.
Måste egentligen göra den dära uppsatsen nu, har typ inte gjort någonting och den
ska lämmnas in nästa måndag haha.

Vid 12 stack jag till skolan, hade inviduellt val, not fun at all.
Fast fick sluta vid 2, skönt haha.Sen när jag kom hem så
städa jag upp lite på rummet, sen tänkte jag gå och sola.
Fast när jag kom fram så stod det en lapp på dörren, att
dem inte öppnar förrens i morgon. störigt!
haha var helt sugen på att sola ju. måste seriöst bärja med det nu.
är blek som ett spöke. fast är ju iförsig van vid det haha.
men ska faktiskt sola som satan nu, ska bli ritkigt brun haha! 
fast det är ju inte så bra att sola solarium, så är lite nojig över att sola för mkt haha.

Men nu sitter jag iallfall och gör absolut ingenting. har ingen ork till något över huvudtget :/
ska nog se en film eller näågot och sen se city akuten&prison break sen somna.
sov så jävla dåligt inatt, kunde inte somna :O låg och tittade på tv till typ 3 eller nått sånt.

men ni får iallafall ha det bra ! /kells ♥


      bästa vän!       pärlan&snäckan <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0