*/ Hate it or love it

ah fy vad läskigt!
när jag satte på min data så var allting borta,
min bakgrundskärm mina bilder, musik allting.
fick värsta paniken, för jag har flera hundra foton
på mina syskon och djur och kompisar. minnen
helt enkelt, som jag inte har lagt ner på skivor.
allting var bara helt borta, så fick värsta tårarna i
ögonen och gick och sa till thomas som fick kolla
upp det. Som tur var så fixade han det, vet inte
riktigt vad som hade hänt. är inte så insatt på
datorer men endå haha. Men nu är iallafall allting
som det ska vara haha!


Idag när jag kom hem från skolan, så gjorde jag plättor haha
tänkte att jag kunde äta det till middag idag :$ haha
Sen så städade jag lite grann, eller är egentligen inte klar
så borde nog fortsätta efter detta inlägget haha.

ikväll sover nog marika över, och då blir det masssor av skräckfilm :$
annars så ska vi bara ut med kompisar haha!


byebye /kells♥


nikita, lillasyster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0