gucci, gucci & gucci

godmorgon!
idag sov jag ganska länge haha, vaknade typ halv 10 (a)
Kunde inte alls somna igår, låg och titta på filmer hela natten typ haha.

Idag skulle linda&sophie åka och köpa en ny hund,
london, dog av någåon sjukdom. Vet att jag inte nämnt det,
men visste inte hur jag skulle skriva.
Själv tycker jag att det är för tidigt med en ny, men det är upp till dem.

Så länge jag har min lilla kise, hos mamma, så är jag nöjd.
älskar gucci mer än allt annat!


är hon inte bara sådär den vackraste katten ni sett :$?

Idag ska jag nog till limhamn och se på aktiv ungdoms dansuppvisning.
En kompis ska uppträda så ska bli kul att se henne.
Sen så ska min gamla dansgrupp också uppträda, så ska bli kul
att se vad de har för dans denna gången.

Får väll hoppa in i duschen snart antar jag haha!
pusshay! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0