Har så sjukligt ont i min fot, kan ju gå med den, men gör ont hela tiden.
Och kan typ bara använda skor som är typ "lösa". Men dem enda jag har
som är det är typ isönder, eller går att använda men vill inte det haha.
Förstår inte vad som hänt, måste ha stukat eller något sånt :/

ah, har så kul i skolan, men sen såfort jag är ensam, om jag inte är med någon,
så blir jag helt deprimerad. orkar inte med något längre ..

vet inte hur jag ska förklara, eller egentligen vet jag men typ, klarar inte av att
säga det, eller prata om det egenligen. fast måste få det ur mig, så istället blir
det bara en lång jävla klagotext.

Jag säger varje dag, att idag så ska jag börja, men nej så blir det inte.
hatar mig själv för att jag säger saker som jag inte gör. Gör allting för alla
andra alltid, enligt min åsikt då. men för mig själv kan jag inte göra något.
klarar knappt av att se mig i speglen utan att gråta längre.

och hela denna jävla texten, med obetydliga ord får mig bara att låta som en
jävla patetisk snorvalp. men så är det inte..
det är allting, inte bara jag. eller till mestadels är det ju det, men inte allt.

ah, går inte att förklara, men orkar inte mer nu.
vet bara inte vad jag ska ta mig till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0