ease on down the road

Satt och tittade på filmen Fat Albert, så glömde helt bort tiden..
Vilket gjorde att jag missade både ugly betty och halva desperate housewives,
tur att det är repris på söndag (A) blir antagligen en hel tv dag på söndag då haha!

Nu hade jag tänkt skriva lite på mitt arbete, ska göra det bra. MVG DUDE! haha
Så lite musik, msn och arbete, all i need right know haha!

Ni får ha det bra, tror inte jag skriver mer idag, men skriver i morgon /kells♥



Cause there may be times when you think you lost your mind
And the steps you're taking leave you three four steps behind
But the road you're walking might be long sometimes
You just keep on stepping and you'll be just fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0