dancing in the moonlight :)

tjenixen!
Idag gick jag upp vid 6, kunde inte riktigt vakna så låg kvar i sängen
en stund.. och då kom det ett jordskalv, trodde bara att jag hade drömt
men fick höra sen att det faktiskt var ett jordskalv :O.

Sen bar det iallafall av till tandläkaren vid 8, där jag fick hämta min såndära
sak som jag egentligen ska ha hela tiden, förutom när jag äter, men det
kan dem ju glömma hahaha :$, tänker dock bara ha den på natten och
när jag är hemma (a)

När jag var klar där åkte jag till skolan, och då hade vi engelska,
fick GP i omdöme, det högsta man kan få :), är så stolt över mig själv hahahah!

Sen så trallade dagen vidare, och nu sitter jag här. uttråkad och sömnig haha.
Idag har jag inga planer alls, vill bara att det ska bli torsdag, så jag får lite
pengar. Måste ju ut och handla alla julklapparna ! och kläder till mig själv
 med för den delen.

men får väll gå och se om jag kan hitta på något, ha det bra /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0