all of a sudden i miss everyone

hejsan!
jag vet, är inte alls aktiv här, skriver iallafall lite vaje dag.
Nästa år blir det skärpning, med allt!

Idag ska jag bara slappa, till typ 4 då jag ska börja göra vid mig. För lite efter det sticker jag och marika till stan, måste hitta kläder till i morgon! Det är sjukt att tiden går så snabbt, detta året har bara liksom flugit iväg. Fast iförsig så har jag haft ritkigt kul detta året, och det gör ju så att tiden går snabbare :)

Ska också sticka till papps idag, typ ikväll. Ska fira nyår hos dem, fast på kvällen sticker jag  hem till marika, där maria och alice också är :) sen så jefflar i det ska vi ha skoj :D

Kommer lägga in bilder från nyår några dagar senare :) Ska även lägga in från jul, gör det kanske udner dagen, om jag orkar lägga in dem från kamran :$

Nu ska jag nog se litta på oth, är snart på den 5 boxen! haha, här går det undan :$ Ha det bra allesammans, och om jag inte skriver innan nyår, så ha det riktigt kul! /kells♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0