- This christmas

Min bror har fixat nu så att jag kan ladda ner filmer,
har aldrig vetat hur man gjort förut ahha
Och filmnörd som jag är, så är det nödvändigt att kunna !
Så nu har jag precis sett This Christmas, har velat ha den
helt länge men den går inte att köpa. Men som tur var gick
den att ladda ner :D. Den var sjukligt bra, så ni som inte
sett den borde verkligen se den. Chris Brown, Columbus Short,
Loretta Devine, Mekhi Phifer och Regina King är några av dem
som är med i filmen. Ah gud, älskade verkligen den!



Nu ska jag se city akuten, och borde egentligen äta också,
har som vanligt bara ätit 3 mackor idag.
Gud kommer bli fet om jag ska fortsätta leva på mackor.

Ni får ha det bra, hörs kanske sen /k♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0