- think outside the box

kunde inte alls sova inatt, satt uppe till typ 3 halv 4, målade naglarna,
tittade på film och sen tillslut sommnade jag. Sen skulle man upp klockan 7.
In i duschen sminka sig och ta på sig, sen fick man cykla till skolan.
Och då var det ett oförberett engelsktest, men tyckte det gick bra.
Älskar trots allt engelska så :). Sen så hade vi två lektioner till.
Älskar BF1C, finns inte bättre klass haha! <3

När jag kom hem från skolan, typ sådär halv 2 tror jag, så kollade jag på film.
How she moves blidde det. Dans, dans, dan och dans. love it!
Ritkigt bra var den :) Se den !

Nu borde jag egentligen skriva mitt arbete i pedagogiskt ledarskap (eller vad det nu heter),
för det ska lämmnas in på torsdag, och jag har inte ens börjat. Men jag
orkar verkligen inte haha. Sitter bara och lyssnar på musik, samma låtar om och om igen haha.
Chris Brown - This Christmas
Mariah Carey - I stay in love
T.I - Dead and gone

Får inte ut dem ur mitt huvud, typ sådär månadens låtar eller något nu ahah.



Ikväll är det ugly betty och desperate housewifes på kanal 5, från 20.00-22.00

byebye /kells♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0